Brojevi poena osvojeni na ispitu iz Inteligentnih sistema odrzanom 15.04.2022 samo na zadatku iz R-a, samo za studente koji su polagali u sali 004 nalaze se ovde. Samo za te…
Kolokvijum iz predmeta Inteligentni sistemi biće održan u 2. kolokvijumskoj nedelji, tačnije, 08.06.2022., prema rasporedu (po salama i terminima) koji će naknadno biti objavljen. Na kolokvijumu će biti jedan zadatak…
Raspored za polaganje ispita iz Inteligentnih sistema za 15.04.2022. je u nastavku – nije potrebna dodatna prijava preko elektronskog formulara za ovaj ispitni rok. U slučaju uočavanja nekih nepravilnosti, javiti…
Parcijalni rezultati ispita iz Inteligentnih sistema, održanog 21.02.2022. dati su u nastavku. Rezultati se odnose samo na zadatak 1 (mašinsko učenje u R-u) i samo na studente koji su ispit…
Brojevi poena koje su samo na zadatku is R-a osvojili studenti koji su polagali ispit u sali 004 su: Studentkinja/Student Poeni Komentar Belic Tijana 28 Djordjevic Mihailo 18 Djurovic Marija…
Parcijalni rezultati ispita iz Inteligentnih sistema, održanog 21.02.2022. su raspoloživi ovde. Rezultati se odnose samo na deo studenata koji su ispit polagali u salama 111 i 109. Uvid u radove za studente koji…
Распоред за полагање испита из Интелигентних система за 22.02.2022. је у наставку – није потребна додатна пријава преко електронског формулара за овај испитни рок. У случају уочавања неких неправилности, јавити…
Parcijalni rezultati ispita iz Inteligentnih sistema, održanog 01.02.2022. su raspoloživi ovde. Rezultati se odnose samo na deo studenata koji su ispit polagali u salama 111 i 020. Uvid u radove samo za te studente biće…
Parcijalni rezultati ispita iz Inteligentnih sistema, održanog 01.02.2022. su raspoloživi ovde. Rezultati se odnose samo na deo studenata koji su ispit polagali u sali 004. Uvid u radove samo za te studente biće…
Parcijalni rezultati ispita iz Inteligentnih sistema, održanog 01.02.2022. su dati u nastavku: Rezultati se odnose samo na deo studenata koji su ispit polagali u salama 005/006. Uvid u radove samo za te…