Vazna namopena
Ukoliko vas zanima bilo koji od sledecih izbornih predmeta: Savremene softverske arhitekture, Softversko inzenjerstvo, Web programiranje i Savremene softverske arhitekture, treba da zvanicno prijavite sledece ispite:
Zbog promene nastavnog plana i programa, nismo sigurni koji ispit je za generaciju 2015/2016 u 7. semestru. Zbog toga, ukoliko jeste na spisku za 7. semestar, u 7. semestru prijavljujete Savremene softverske arhitekture. Ukoliko njega nema u opcijama, prijavljujete Softversko inzenjerstvo.
Za generacije nakon 2016. ce vaziti:
- U 7. semestru: Softversko inzenjerstvo
- U 8. semestru: Savremene softverske arhitekture
Razlog za ovo je da bi se izbeglo “rasipanje glasova” jer ako zelite da se organizuje nastava, potrebno je da za izborne predmete bude prijavljen dovoljan broj studenata. Koliko kod da nastave bude, radicemo gradivo koje pokriva interesovanja vezana za sva cetiri predmeta.
Cilj predmeta
Upoznavanje sa savremenim metodama i praksom razvoja softvera, i implementacija u funkcionalnom jeziku Clojure na Java platformi.
Zasto da izaberete ovaj predmet
Naucicete stvari koje se koriste u industriji, koje ce vam puno poboljsati znanje iz programiranja na kojoj god platformi i u kojem god jeziku radili.
Sta ovde mozete da naucite sto tesko mozete na drugom mestu:
- Clojure i funkcionalno programiranje.
Metode izvođenja nastave
Predavanja: Praktični studijski primeri vezani za pojedine projekte otvorenog koda.
Vežbe: u laboratoriji, studenti samostalno ili u timu rade na projektima pod rukovodstvom nastavnika.
Samostalan rad: programiranje na osnovu naucenog na casovima i iz obilja preporucenih knjiga.
Način polaganja
Ispit se realizuje u obliku praktičnog projekta koji podrazumeva samostalna izradu i usmenu odbranu softvera otvorenog koda.
Potrebno predznanje
Morate znati da citate strucnu literaturu na engleskom jeziku, da se ne bojite da kucate na racunaru, kao i da se zanimate za programiranje dovoljno da ste naucili vise nego sto je bilo dovoljno da se poloze “programerski” ispiti,